hero2-desktop.webp

Utilizare Microsoft Teams - nivel avansat

Expert

Utilizare Microsoft Teams - nivel avansat

Durată: 4 ore

Certificare: Diploma de participare

Cui îi este dedicat cursul?

Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze capabilitățile de comunicare avansate ale aplicatiei Microsoft Teams. 

Cunoștințe și abilități inițiale
Prezentarea cursului

Al doilea curs din serie, recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze  capabilitățile de comunicare avansate ale aplicatiei Microsoft Teams

Ce subiecte abordează cursul

1: Overview Microsoft Teams

  • Accesarea Microsoft Teams
  • Setări ale contului

2: Echipe

  • Crearea unei echipe
  • Echipe publice și private
  • Asocierea la o echipă
  • Adăugarea, rearanjarea și părăsirea echipelor
  • Obținerea unui link la o echipă
  • Crearea unei echipe noi din altă echipă
  • Managementul echipelor: adăugarea de membri / proprietari, permisiunile pentru membrii echipelor și pentru vizitatori, gestionarea profilelor

3: Canale

  • Crearea / managementul și vizualizarea unui canal(public/privat/shared)
  • Managementul canalelor: setari notificari si permisiuni pentru canale
  • Canale favorite/ urmărite
  • Obținerea unui link la canal
  • Adăugarea tab-urilor (fisiere word, excel, powerpoint, PDF)
  • Interacțiunea cu tab-urile

4: Managementul fișierelor cu Teams, Sharepoint si OneDrive

  • Crearea fisierelor in canale(Sharepoint)
  • Partajarea documentelor
  • Colaborarea în timp real
  • Vizualizarea in Teams si Sharepoint a fisierelor
  • Versiunile fisierelor, adaugarea unei versiuni noi / revenirea la o versiune anterioara
  • Salvarea documentelor folosind OneDrive for Business/Sharepoint Online
  • Sincronizarea fișierelor locale cu fișierele din OneDrive for Business/Sharepoint Online

5: Comunicarea

  • Opțiunile video / audio / de grup
  • Apelurile de conferință: planificarea unei întâlniri, invitarea persoanelor, adăugare persoanelor într-o întâlnire
  • Managementul meetingurilor
  • Integrarea cu OneNote

6: Integrarea cu alte aplicatii

  • Incarcarea in e-mail a linkurilor catre fisierele partajate
  • Crearea si configurarea meeting-urilor din calendarul Outlook
  • Trimiterea de e-mailuri catre canalele echipelor
  • Integrarea cu Forms, To Do
Ce abilități se dobândesc în urmă cursului
  • crearea de echipe și canale
  • managementul fișierelor cu Teams, SharePoint și OneDrive
  • opțiuni avansate de comunicare
  • integrarea cu alte aplicații 

Seria de cursuri de Microsoft 365 pentru utilizatori cuprinde:

Nu ai găsit ce căutai? Dă-ne un mesaj!

Prin trimiterea acestui formular sunteți de acord cu termenii și condițiile noastre și cu Politica noastră de confidențialitate, care explică modul în care putem colecta, folosi și dezvălui informațiile dumneavoastră personale, inclusiv către terți.