hero2-desktop.webp

Tehnici de analiză a datelor cu Microsoft Access

Intermediar

Tehnici de analiză a datelor cu Microsoft Access

Durată: 3 zile

Certificare: Diploma de participare

Cui îi este dedicat cursul?

Cursul este recomandat celor care doresc să depăşească limitele programului Microsoft Excel de analiză şi sinteză a datelor şi să folosească capabilităţile analitice extrem de dezvoltate ale programului Microsoft Access

Cunoștințe și abilități inițiale

Participarea la acest curs presupune un nivel mediu-avansat de cunoştinţe de Microsoft Excel.

Prezentarea cursului

Cursul se desfăşoară în ritm accelerat, interactiv, cu prezentarea modului de creare şi utilizare a unei baze de date proprii şi cu un accent pus pe exploatarea instrumentelor Access de analiză a datelor, de extragere a acestora din baze de date mari şi prezentarea lor în forme cât mai apropiate utilizatorilor şi managementului.

Ce subiecte abordează cursul
  • Utilizare Microsoft Access: explorare program, crearea unei baze de date, crearea tabelelor şi a formularelor simple, utilizarea instrumentelor de sortare şi filtrare a datelor, crearea rapoartelor simple, importul şi exportul datelor (Access, Excel, alte baze de date, fişiere text, Word, PDF), stabilirea relaţiilor între tabele;
  • Analiza datelor: crearea interogărilor simple,  de acţiune, de totalizare a datelor, transformarea datelor (eliminarea duplicatelor, aplicarea operaţiunilor de concatenare, eliminare spaţii, găsire şi înlocuire text pe câmpuri de text), utilizarea calculelor în analiza datelor (creare câmpurilor calculate, utilizarea funcţiilor în calcule), analiza condiţionată a datelor (introducerea parametrilor în interogări, utilizarea funcţiilor iif şi switch), utilizarea sub-interogărilor şi a funcţiilor agregate
  • Prezentarea rezultatelor: prezentarea datelor folosind rapoarte, crearea tabelelor și a tabelelor și graficelor pivot în Excel legate de datele din Access)
Ce abilități se dobândesc în urmă cursului

La finalul cursului, participanţii vor fi capabili să creeze şi să gestioneze baze de date Access proprii, să utilizeze instrumentele de introducere şi raportare Access, să utilizeze instrumentele de analiză a datelor din Access, să prezinte rezultatele în formate accesibile utilizatorilor şi managementului

Seria de cursuri de Access conține:

Nu ai găsit ce căutai? Dă-ne un mesaj!

Prin trimiterea acestui formular sunteți de acord cu termenii și condițiile noastre și cu Politica noastră de confidențialitate, care explică modul în care putem colecta, folosi și dezvălui informațiile dumneavoastră personale, inclusiv către terți.