Participanţi
Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office 2010 pentru business și doresc să treacă rapid la versiunea Office 365/2016.
Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale
Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.
Prezentarea cursului
Cursul se desfăşoară în ritm accelerat, cu prezentarea celor mai importante noutăţi apărute în versiunea Office 365/2016, aplicabile în activitatea curentă a unei firme.
Cursul abordează următoarele teme:
Modul 1: Prezentare pachet Office 365/2016
- Noutăţi introduse în versiunea 365/2016 față de 2010
- Instrumente eliminate în Office 365/2016 față de Office 2010
- Explorarea interfeței
- Partajarea informațiilor
- Prezentare Office Apps
Modul 2: Noutăți în Excel 365/2016
- Interfața Excel 365/2016 (ecranul de start, File, panglica, acces la documentele din cloud, fișiere în ferestre separate)
- Scrierea mai ușoară a formulelor şi formatarea datelor (Flash Fill)
- Funcţii noi, deosebit de utile
- Noutăți în lucrul cu grafice
- Analiza rapidă a datelor folosind instrumentul Quick Analysis
- Noutăți în lucrul cu tabele pivot
- Instrumente Power Tools: PowerPivot, PowerView, PowerMap, PowerQuery,
- Publish to BI
Modul 3: Noutăți în PowerPoint 365/2016
- Interfața PowerPoint 365/2016 (ecranul de start, File, panglica, acces la documentele din cloud, ultima locație din document, vizualizarea de citire și outline)
- Noutăți în formatarea slide-urilor
- Noutăţi în utilizarea comentariilor
- Noutăţi în crearea graficelor şi a organigramelor
- Teme, animații și tranziții noi
- Noutăți în lucru cu obiecte SmartArt
Modul 4: Noutăți în Word 365/2016
- Interfața programului (ecranul de start, File, panglica, panoul de navigare, ultima locație din document, acces la documentele din cloud)
- Text: efecte, stiluri
- Imagini: formatare, aranjare (guidelines), inserarea capturilor de ecran în document
- Apps: Wikipedia, Merriam-Webster, Translator
- PDF reflow: salvare fisier ca PDF, deschidere cu Word
- Comentarii: inserarea acestora si răspunsul la ele
- Mod de lucru online: co-authoring, block user
Modul 5: Noutăți în Outlook 365/2016
- Interfața programului (ecranul de start, File, panglica)
- Noutăți în lucrul cu mesaje (inserarea atașamentelor, editarea imaginilor)
- Noutăți în căutarea informațiilor, Quick steps
- Noutăţi în lucrul cu contacte, utilizarea vizualizării People Card pentru a afişa informaţii despre o persoană din surse multiple (Outlook, Lync, LinkedIn sau alte reţele sociale)
- Noutăţi în utilizarea task-urilor
- Instrumente noi de căutare şi gestionare a informaţiilor
Abilităţi ce vor fi dobândite
Participanţii îşi vor însuşi tehnicile de lucru cu noua interfață Office 365/2016, cu capabilitățile extinse a instrumentelor cunoscute, precum şi lucrul cu cele noi introduse, astfel încât trecerea la această versiune de software să fie rapidă.