Locatie: Timisoara

Candidatul ideal

  • absolvent sau student an terminal domeniul IT
  • bune cunostinte de baza in domeniul IT
  • cunasterea limbii engleze
  • persoana comunicativa
  • capacitate de a lucra in ture

Descrierea jobului:

Formată din profesioniști, echipa helpdesk preia apeluri, înregistrează sesizări, efectuează o diagnosticare primară iar unde este cazul efectuează intervenții remote în scopul rezolvării rapide a situațiilor. Tot la acest nivel sunt coordonate echipele de ingineri de pe teren și alocarea sesizărilor la nivelele superioare de suport.

Responsabilități:

  • Inregistrează sesizările
  • Clasifică și prioritizează sesizările
  • Face o primă investigare/evaluare și diagnoză a sesizării
  • Administrează ciclul de viață al incidentelor și cererilor
  • Escaladează (tehnic/ierarhic) când este cazul
  • Tine utilizatorii informați cu privire la statusul serviciilor, incidentelor și cererilor
  • Intervenți remote
  • Monitorizare alerte