De curând, ETA2U a finalizat cu succes un proiect menit să reducă birocrația în administrația publică locală și să digitalizeze fluxul de documente intern și extern. Pentru realizarea acestui obiectiv a fost realizată actualizarea platformei ELOenterprise pentru a corespunde nevoilor actuale în administrația publică locală. Soluția poate fi personalizată și oferă toate funcțiile de care instituția avea nevoie pentru a gestiona eficient, a accesa rapid și a controla în siguranță informațiile pe tot parcursul ciclului lor de viață.
Scopul Proiectului:
Actualizarea soluției ELOenterprise 7 folosită pentru Managementul documentelor până la ultima versiune disponibilă la producător și extinderea numărului de licențe actual cu 110 licențe ELOenterprise, versiunea cea mai recentă.
Suplimentar față de scopul definit al proiectului, se dorește și redesign-ul sistemului actual: dezvoltarea de noi funcționalități, reanalizarea fluxurilor, optimizarea proceselor, particularizarea măștilor, corectarea erorilor, optimizarea modulului de raportare, interfațări, politici de acces și securitate.
Rezultate:
- Reducerea semnificativă a timpilor de așteptare la ghișeu
- Gestiunea documentelor (arhivarea, păstrarea evidenței, activități de căutare, evidențierea stadiului de soluționare a unei cereri, a unui dosar, etc) și transferul extern rapid și securizat al datelor.
- Optimizarea infrastructurii IT, prin integrarea unor aplicații terțe în platforma ELO sau eliminarea aplicațiilor redundante
- Reducerea consumului de resurse prin administrarea facilă a mediului IT, optimizarea mentenanțelor, costuri reduse pentru zona de print (hârtie și tonere), nemaifiind nevoie de existența fizică a anumitor documente
- Optimizarea semnificativă a timpului de răspuns pentru solicitările contribuabililor
- Securitatea documentelor (acordarea drepturilor de acces în funcție de roluri și responsabilități în organizație, conformitatea cu cerințele regulamentului GDPR, backup centralizat)
- Monitorizarea proceselor și fluxurilor de lucru
- Livrarea unei soluții personalizate conform cerințelor și necesităților beneficiarului. Soluția este matură, modulară și flexibilă, ceea ce ne-a permis să o adaptăm foarte ușor pe specificul instituției, iar proiectul a fost implementat cu succes de către echipa noastră în decursul a 30 de zile.
ETA2U împreună cu ELO Digital Office oferă mentenanță și suport de calitate pentru platforma ELOenterprise, iar sistemul actual este conform cu așteptările venite din partea beneficiarului.
Despre ELOenterprise
ELOenterprise este o soluție modulară, complet configurabilă, care gestionează eficient documente și informații, pe tot parcursul ciclului de viață al acestora, de la definirea documentului, trecând prin validări și aprobări, și până la finalul perioadei obligatorii de retenție, în funcție de reglementările legale în vigoare. ELOenterprise oferă o serie de funcții inovatoare, proiectate pentru optimizarea și pregătirea pentru viitor a afacerii dumneavoastră. Funcțiile standard ale software-ului includ mai multe opțiuni de analizare a datelor în timp real, o tehnologie de căutare de ultimă oră și automatizarea proceselor. ELOenterprise este compatibil cu toate sistemele de operare și este o aplicație scalabilă, ce crește odată cu cerințele dumneavoastră de business.
Pentru mai multe detalii despre digitalizarea informațiilor și documentelor în cadrul companiei dvs., îl puteţi contacta pe colegul nostru Gabriel Manga, ETA2U la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.