Locație: Timișoara

Candidatul Ideal - Cerinte

  • Nivelul de studii: superioare, de preferinta studii economice
  • Calificări/specializări necesare:
  • Cunostinte a operatiunlor import-export
  • Cunoaştere limba străina: limba engleză, de preferat nivel avansat (scris si vorbit);
  • Operare PC: Word, Excel
  • Experienţa de lucru necesară: minimum 1 an într-o poziţie de asistent / specialist in domeniul logistic.
  • Competenţe personale: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.);

Descrierea jobului - Responsabilități:

  • urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica
  • urmarirea incasarilor si platilor externe
  • pastreaza permanent legatura cu furnizorii de echipamente in vederea respectarii termenelor de livrare a ordinei prioritatilor si modul de livrare;
  • intocmeste rapoarte, analize, proceduri.
  • receptia comenzilor de la clienti, planificare mijloace de transport;
  • realizarea de formalitati vamale de import-export;
  • intocmirea facturilor si avizelor.
  • pregateste documentele pentru import
  • mentinerea unui contact permanent cu furnizorii
  • salar motivant
  • bonuri de masa pe card
  • atmosfera de munca placuta
  • program de luni pana vineri
  • posibilitate de dezvoltare profesionala

Vă rugăm să trimiteți CV-urile dvs. la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.