La începutul lunii noiembrie 2014 ETA2U a livrat pentru GENPACT România, cel mai mare furnizor internațional de servicii din România pentru clienți globali, o soluție personalizată denumită “CUSTOMER EXPERIENCE LAB”.
Nevoia clientului a fost aceea de a alinia modalitățile de lucru inteligente, având la bază tehnologii de ultimă generație, cu experiență completă și inedită pe care să o cunoască în timpul unei întâlniri de lucru.
Proiectul livrat oferă o soluție ingienioasă, având următoarele caracteristici:
Customer Experience Lab oferă un mediu de afaceri creativ și inovator, care facilitează interacțiunile între centrele de livrare ale companiei prin videoconferințe, indiferent de locație și fus orar. Astfel, prezentarea produselor și serviciilor către clienți devine mult mai facilă, permițând implicarea experților companiei în discuții în orice moment .
Se pot realiza prezentări moderne, utilizând dispozitive mobile de tip smartphone sau tabletă, prezentările fiind proiectate pe display-urile de mari dimensiuni de la Samsung. Astfel, impactul către clienți și parteneri este maximizat.
Soluția este compusă din:
- 5 x Display Samsung DM48D - DM-D Series 48" Slim Direct-Lit LED Display instalate pe perete
- 1 x Display Samsung LH85QMDPLGC/85" UHD Smart Signage – display cu diagonala de 215.9”, tehnologie 4K – primul exemplar din acest model produs de Samsung și livrat în acest proiect (http://www.samsung.com/uk/business/business-products/smart-signage/ultra-high-definition/LH85QMDPLGC/EN )
- 6 x Presentation Gateway Crestron AM-100
- 1 X DSP Polycom SoundStructure C-Series C8
- Sistem de sonorizare format din amplificator, boxe și microfoane wireless
Fiecarui display Samsung i-a fost atașat un sistem care permite proiecție video Wireless de pe orice dispozitiv mobil, cât și un sistem de operare (Android, iOS, MacOS, Windows). Pentru a completa cu succes soluția, LCD-ului de 85” i s-a atașat un mecanism de videoconferință CISCO de ultimă generație și o matrice de sunet Polycom, care are misiunea de a distribui sunetul între microfoanele mobile și boxele montate surround.
Customer Experience Lab a fost gândit ca o poveste interactivă, în care angajații sau clienții Genpact să învețe și să înțeleagă modul în care mixul dintre operațiuni, tehnologie și inovație poate să conducă la transformare și rezultate în orice business. Calitatea sunetului și a imaginii, precum și conceptul sunt unice și nu au în acest moment o concurență relevantă pe piața românească.
Operațiunile unui business trebuie să fie agile, dar și eficiente. Modul în care lucrurile funcționau ieri nu va fi suficient mâine - acesta este motivul pentru care fiecare companie trebuie să găsească noi modalități de a fi competitivă. Iar tehnologia face parte din viața curentă.