Noi componente pentru chestionare și prezentare și distribuire informații în Office 365
Participanţi
Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze componentele noi din Office 365 pentru distribuirea informațiilor și obținerea feedback-urilor.
Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale
Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.
Prezentarea cursului
Cursul are durata de 8 ore și se desfășoară în ritm intensiv, cu prezentarea componentelor Forms, Yammer, Sway, Delve, Stream.
Cursul abordează următoarele teme:
Modul 1: Prezentare pachet Office 365
- Scurtă prezentare a componentelor noi folosite în crearea formularelor și distribuire informații pentru Office 365: Forms, Yammer, Sway, Stream, Delve
- Accesarea și actualizarea profilului - Delve
Modul 2: Crearea chestionarelor și testelor cu Microsoft Forms
- Crearea unui formular
- Introducerea diverselor tipuri de întrebări pe un formular
- Adăugarea video-urilor
- Parcurgerea formularelor funcție de răspunsurile la anumite întrebări
- Vizualizarea rezultatelor și partajarea acestora
Modul 3: Yammer - social media în companie
- Introducere în Yammer
- Grupuri
- Conversatii
- Instrumente de colaborare în Yammer
- Yammer în e-mail și dispozitive mobile
Modul 4: Microsoft Sway – mai mult decât PowerPoint
- Crearea și partajarea prezentărilor și proiectelor
- Crearea unui nou Sway
- Adăugarea card-urilor în Sway
- Adăugarea imaginilor și elementelor video
- Crearea grupurilor în Sway
- Modificarea design-ului
- Colaborarea și partajarea cu Sway
Modul 5: Microsoft Stream
- Ce este Microsoft Stream
- Grupuri și canale
- Creare conținut – încărcarea video-urilor, permisiuni, subtitrări, crearea canalelor și a grupurilor
- Descoperirea conținutului
- Urmărirea canalelor
- Căutarea informațiilor
- Partajarea și invitarea colegilor
Noi componente pentru comunicare și partajare în Office 365
Participanţi
Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze la maximum capabilitățile de comunicare și partajare a informațiilor folosind noile componente din Office 365.
Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale
Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.
Prezentarea cursului
Cursul are durata de 8 ore și se desfășoară în ritm intensiv, cu prezentarea noilor componente ce permit colaborarea folosind orice tip de dispozitive – Groups, Planner, Teams, OneNote.
Cursul abordează următoarele teme:
Modul 1: Prezentare pachet Office 365
- Scurtă prezentare a componentelor noi folosite în comunicare și partajare: Groups, Planner, OneNote, Teams
- Salvarea documentelor folosind OneDrive for Business
- Sincronizarea fișierelor locale cu fișierele din OneDrive for Business
Modul 2: Unificarea lucrului în echipă cu Microsoft Groups
- Conversațiile comune pentru toată echipa
- Calendar comun
- Fișiere comune grupului de lucru
- Notițe – aferente activităților grupului (OneNote)
- Planul de activități (Microsoft Planner)
- Site-ul grupului (SharePoint)
- Crearea listelor
Modul 3: Utilizarea OneNote
- Interfața programului
- Crearea, gestionarea și salvarea notebook-urilor
- Crearea și organizarea notițelor
- Partajarea notebook-urilor
Modul 4: Organizarea lucrului în echipă folosind Microsoft Planner
- Utilizarea task-urilor folosind Outlook (delegare, urmărire)
- Colaborarea eficientă folosind grupuri
- Gestionarea task-urilor folosind Planner:
- Organizarea vizuală a task-urilor
- Crearea unui task și vizualizarea acestuia folosind diverse dispozitive
- Notificarea prin e-mail la primirea, respectiv finalizarea unui task
- Subscrierea la un plan în vederea primirii a tuturor comunicărilor prin e-mail
- Vizualizarea grafică a statusului planului / planurilor
Modul 5: Comunicarea folosind Microsoft Teams
- Ce este Microsoft Teams
- Crearea unei echipe, adăugarea membrilor
- Crearea canalelor
- Comunicarea pe chat în echipă sau doar cu anumite persoane
- Comunicarea audio/video în echipă
- Stabilirea unei întâlniri
- Partajarea fișierelor în echipă
- Integrarea Sharepoint, OneNote, Planner
Noutăți în Office 365 - componente standard
Participanţi
Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să cunoască și să utilizeze noutățile apărute în Office 365, pentru componentele de bază – Excel, Outlook, PowerPoint, Word, OneDrive.
Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale
Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.
Prezentarea cursului
Cursul are durata de 8 ore și se desfășoară în ritm intensiv, cu prezentarea celor mai importante noutăţi apărute în versiunea Office 365, pentru componentele de bază.
Cursul abordează următoarele teme:
Modul 1: Prezentare pachet Office 365
- Scurtă prezentare a componentelor Office 365
- Salvarea documentelor folosind OneDrive for Business
- Sincronizarea fișierelor locale cu fișierele din OneDrive for Business
Modul 2: Noutăți în Excel
- Interfața Excel 365 (ecranul de start, File, panglica, acces la documentele din cloud)
- Scrierea mai ușoară a formulelor şi formatarea datelor
- Funcţii noi în Excel 365, deosebit de utile
- Partajarea fișierelor, autosave, recent items
- Noi tipuri de grafice
- Prezentare instrumente Power Tools: PowerPivot, PowerView, PowerMap, PowerQuery
- Utilizarea Excel Online din browser și a aplicației Excel pentru dispozitive mobile
Modul 5: Noutăți în Outlook
- Interfața programului (ecranul de start, File, panglica)
- Noutăți în lucrul cu mesaje (inserarea atașamentelor, editarea imaginilor)
- Noutăți în căutarea informațiilor, Quick steps
- Noutăți în lucrul cu contacte, utilizarea componentei People
- Noutăţi în utilizarea task-urilor
- Utilizarea opțiunilor în Outlook
Modul 3: Noutăți în PowerPoint 365
- Interfața PowerPoint 365 (ecranul de start, File, panglica, acces la documentele din cloud, ultima locație din document, vizualizarea de citire și outline)
- Noutăți în formatarea slide-urilor
- Noutăţi în utilizarea comentariilor
- Utilizarea PowerPoint Online din browser și a aplicației PowerPoint pentru dispozitive mobile
Modul 4: Noutăți în Word 365
- Interfața programului (ecranul de start, File, panglica, panoul de navigare, ultima locație din document, acces la documentele din cloud)
- Imagini: formatare, aranjare (guidelines), inserarea capturilor de ecran în document
- PDF reflow: salvare fisier ca PDF, deschidere cu Word
- Comentarii: inserarea acestora si răspunsul la ele
- Mod de lucru online: co-authoring, block user
- Utilizarea Word Online din browser și a aplicației Word pentru dispozitive mobile
Utilizare Microsoft Excel la nivel avansat - 16 ore
Utilizare cu Microsoft Excel
- nivel avansat -
Participanţi
Cursul este recomandat celor care utilizează aplicaţii specifice firmelor şi care doresc să folosească produsul Excel la nivel de specialist: manageri şi angajaţi din toate departamentele.
Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale
Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de bază de Excel.
Prezentarea cursului
Cursul are durata de 16 de ore şi se desfăşoară după modelul interactiv, cu modele si studii de caz aplicabile în activitatea curentă a unei companii.
Cursul abordează următoarele teme:
- Editarea datelor: utilizarea referinţelor şi numelor de celule şi domenii, formatări avansate, formatare condiţionată, crearea şi actualizarea legăturilor între datele din foi de calcul;
- Grafice: crearea unui grafic, alegerea tipului potrivit de grafic pentru reprezentarea datelor, formatarea graficelor, crearea graficelor sparkline;
- Funcţii: de dată şi oră (Today, Day, Month, Year, Weeknum), matematice (SumIf, SumIfs, Round, Roundup, Rounddown), statistice (Count, CountA, CountIf, CountIfs, AverageIf, AverageIfs), de text (Proper, Upper, Lower, Concatenate, Left, Right, Mid), de căutare şi referinţă (Vlookup), logice (If, And, Or);
- Manipularea datelor: validarea şi auditul datelor introduse, protejarea datelor, lucrul în echipă, eliminarea duplicatelor;
- Instrumente de analiză şi sinteză: crearea subtotalurilor, centralizarea datelor, crearea tabelelor şi diagramelor pivot, efectuarea calculelor într-un tabel pivot, utilizarea avansată a tabelului pivot, filtrarea datelor din tabele/grafice pivot cu ajutorul slicer-elor:
Abilităţi ce vor fi dobândite
Participanţii îşi vor însuşi tehnicile avansate de lucru cu formule, funcţii, baze de date, tabele pivot şi reprezentări sugestive ale datelor în Excel.
NODE.JS
Modulul 1. Bazele Nodejs
- Principiile de funcţionare ale unui server web
- Chrome V8, browser şi server
- Ce reprezintă Nodejs
- Avantajele Nodejs
- Instalarea platformei
- Configurarea mediului de lucru
- Cele mai simple operaţiuni pe Nodejs
- Domenii de aplicare
- Lucrare practică
Modulul 2. Obiectele şi metodele lor
- Consola browserului şi linia de comandă Nodejs
- Linia de comandă (CLI)
- Variabile de sistem (unix/windows)
- Lansarea unui script în node
- Procesele şi thread-urile node
- Valorile returnate
- Lansarea funcţiilor
- Obiectele globale
- Avantajele utilizării EcmaScript 6/Harmony
- Lucrare practică
Modulul 3. Evenimentele
- Evenimentele (evented io)
- Mecanismul de prelucrare asincronă
- Mecanismul de prelucrare sincronă
- Emiterea evenimentelor
- Capturarea şi prelucrarea evenimentelor
- Prelucrarea erorilor
- Stilul de programare "nodejs"
- Noţiunea de "Callback Hell", soluţii
- Promisiunile, biblioteca Q (promises A+)
- Lucrare practică
Modulul 4. Crearea unei aplicaţii simple (node app)
- Scheletul convenţional al unei aplicaţii node
- Fişierele package.json, index.js
- Modularizarea aplicaţiei
- Avantajele Modulelor/Packetelor
- Includerea altor fisiere
- Stocarea configurarilor, traducerilor
- Lucrare practica
Modulul 5. Crearea unui modul
- Calea de cautare a modulelor
- Amplasarea modulelor
- Scheletul unui modul
- Exportarea obiectului modulului
- Metodele si proprietatile modulului
- Vizibilitatea variabililor si a functiilor
- Conectarea modulului
- Lucrare practica
Modulul 6. Modulele node, utilitara NPM
- Utilizarea modulelor publicate
- NPM, cautarea, instalarea stergerea modulelor
- Publicarea unui modul
- Stabilirea si alegerea versiunilor
- Modulele Globale si locale
- Stabilirea dependentelor dintre module
- Versionarea modulelor
- Utilitara git
- Cele mai populare module Nodejs
- Lucrare practica
Modulul 7. In pas cu timpul!
- Modulul Yo
- Modulul HTTP
- Modulul Bower
- Modulul Grunt
- Modulul Swig
- Modulul Fs
- Modulul Routes
- Modulul BodyParser
- Modulul Postdata
Modulul 8 . Generare
- Generatoarele yo
- Principiul de creare a template-urilor
- Crearea unui modul node cu yo
- Generatoare pentru aplicatii yo
- Lucrare practica
Modulul 9. Automatizare
- Automatizarea lucrarilor
- Instalarea pachetelor de front-end cu bower
- Verificarea automata a erorilor, modulul jslint
- Prelucrarea css,js cu Grunt
- Urmarirea schimbarilor, modulul grunt-watch
- Reincarcarea automata a paginii, modulul reload
- Optimizari si automatizari
- Lucrare practica
Modulul 10. Siguranta
- Importanta testarii aplicatiilor
- Pregatirea si lansarea testelor cu mocha
- Analiza rezultatelor
- Lucrare practica
Modulul 11. Performanta
- Profilarea
- Analiza profilului, utilitare de colectare a rezultatelor
- Depistarea si inlaturarea "bottleneck"-urilor
- Optimizarea consumului de RAM si CPU
- Sfaturi utile
- Lucrare practica
Python Advanced
From (requirements) – basic Python knowledge
To (target) – advanced knowledge of Python, extending use of objects, better code structure, optimized operations through advanced Python functionality
How (structure) – modular, to allow customization of topics if needed.
Strategy
Every topic is illustrated in a practical manner using exercises and code snippets.
The layout of this course is arranged so as to provide a practical approach, increasing exercises in complexity.
The course duration is 32 hours, over a 4 days period.
Topics covered
- Intro
- A brief Python (basic) recap
- Better OOP
- Operator overloading
- Decorators – static & abstract methods
- Creating decorators
- Magical methods
- Properties
- Reflection and introspection
- Advanced Python structures
- List comprehension
- Generators
- Multithreading
- How to
- Limitations & solutions
- Useful modules
- XML parsing
- Serializing
- Archiving
- Etc
- Interacting with C
- Intro to loading and using C DLLs
- Time to put everything to practice! – apps
Curs Photoshop pentru fotografi
The “KEEPING PACE WITH THE LABOR MARKET THROUGH QUALIFICATION” (PRIN CALIFICARE ÎN PAS CU PIAȚA MUNCII) project – ongoing
A project co-financed from the SECTORAL OPERATIONALPROGRAMME HUMAN RESOURCES DEVELOPMENT 2007-2013 – Invest in people! Priority axis 2 „Linking life long learning and labour marke ” / Major area of intervention 2.3 „Access and participation in CVT”, POSDRU contract /164/2.3/S/134528.
• About the project
• Training course description – Data input, validation and processing operator
• Course description Commercial worker
• Conditions for participation
• Course calendar
• Statistics for 2014