Oferim în această perioadă webinare gratuite companiilor din România

#StaySafeStayUpdated #StayTogether'

În această perioadă ne dorim să venim cât mai mult în ajutorul clienților noștri. Știm ca orice parteneriat se bazează pe reciprocitate și tocmai de aceea vrem să oferim înainte de a cere ceva.

Este o perioadă în are trebuie să fim solidari unii cu alții, să ne ajutăm și să înțelegem relația de interdependență dintre noi.

Pentru că tot mai mulți lucrăm de acasă sau folosim mai intens aplicații online, este necesară dezvoltarea abilităților si de aceea am creat pentru voi super-eroi.

Super-eroii noștri sunt cinci webinare gratuite, adresate oricui este interesat sau are nevoie de cunoștințe în subiectele pregătite de specialiștii noștri.

Toate aceste sesiuni sunt în format Live – Online, similar cursurilor online pe care le organizăm și despre care aflați mai multe aici 

 

1. Webinar Gratuit Microsoft Teams Starter Pack for Home Working – inscriere aici

  • Perioada: 09.04.2020, ora 15.30, durata 2h
  • Cui se adresează
    • Cursul este recomandat celor care vor sa utilizeze aplicatia MS Teams la un nivel de baza
  • Subiecte
    • Realizarea conversatiilor intr-un canal dintr-o echipa
    • Folosirea optiunilor specifice conversatiilor: formatare mesaje, mentionari, salvare mesaje, reactii
    • Atasarea fisierelor in conversatii si stocarea acestora
    • Realizarea conversatiilor private folosind chat-ul
    • Transformarea unei conversatii intr-un meeting
    • Crearea unui Teams Meeting din Outlook sau din aplicatia MS Teams

 

2. Webinar Gratuit Microsoft Office 365 – a new level of collaboration (Groups, Teams, Sharepoint Online) – inscriere aici

  • Perioada: 10.04.2020, ora 15.30, durata 2h
  • Cui se adresează
    • Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze la maximum capabilitățile de comunicare și partajare a informațiilor folosind noile componente din Office 365(Groups, Teams, Sharepoint)
  • Subiecte
    • Unificarea lucrului în echipă cu Microsoft Groups
    • Conversații, calendar, fișiere, OneNote, Planner, SharePoint - comune grupului de lucru
    • Organizarea, stocarea si gestionarea fisierelor folosind Sharepoint Online
    • Lucrul cu biblioteci de documente (creare, editare, partajare fisiere)
    • Creare vizualizari, alerte
    • Comunicarea folosind Microsoft Teams
    • Crearea echipelor si canalelor, adăugarea membrilor
    • Comunicarea publica sau privata (audio/video)
    • Stabilirea unui meeting
    • Partajarea fișierelor în echipă

 

3. Webinar Gratuit Power BI Fundamentals - Build your first report -  inscriere aici

  • Perioada: 13.04.2020, ora 15.30, durata 2h
  • Cui se adresează
    • Cursul este recomandat celor care sunt utilizatori de Excel si doresc sa faca primii pasi spre Power BI
  • Subiecte
    • Concepte Power BI
    • Prezentarea instrumentelor principale ale programului
    • Utilizarea elementelor vizuale si crearea rapoartelor

 

4. Webinar Gratuit New Features in Office365 – EXCEL – inscriere aici

  • Perioada: 14.04.2020, ora 15.30, durata 2h
  • Cui se adresează
    • Cursul e recomandat celor care folosesc Microsoft Excel 365 la un nivel Intermediar.
  • Subiecte
    • Flash Fill
    • Functions:
      • Text functions: CONCAT, TEXTJOIN
      • Logical functions: IFS, SWITCH
      • Lookup functions: XLOOKUP
      • Array functions: SORT, FILTER
    • Shared files
      • Sheet view

 

5. Webinar Gratuit Easily create an approval workflow using Office 365 - Power Automate – inscriere aici

  • Perioada: 15.04.2020, ora 15.30, durata 2h
  • Cui se adresează
    • Training-ul se adreseaza celor ce doresc sa creeze fluxuri de aprobari de documente, fara a mai folosi hartii, utilizand capabilitatile Office 365: e-mail, Sharepoint, Power Automate
  • Subiecte
    • Crearea unei liste/librarii Sharepoint
    • Creare in Power Automate a unui flux de aprobare pentru documentele salvate in lista/librarie
    • Adaugarea in flux a conditiilor pentru trimiterea unui e-mail de aprobare / respingere si modificarea status-ului documentului in aprobat / respins

 

Pentru toate aceste sesiuni gratuite, avem un numar maxim de 20 de participanți pentru fiecare sesiune și vor participa primii înscriși cărora le vom trimite link-urile de participare.

Totul e remote, dar hands-on 😊

Pentru toate aceste sesiuni gratuite avem disponibile și cursurile complete pe care le gasiti mai jos (acum si in format Live - Online):

De asemenea, oferim suport tuturor companiilor care în această perioadă au nevoie urgentă de cursuri, asistență sau consultanță pe subiecte cheie în activitatea lor, prin organizarea de sesiuni speciale Live – Online, cu durată scurtă (3 – 5 ore), in care specialiștii noștri prezintă anumite soluții de interes, răspund la întrebări punctuale sau oferă consultanță pe subiecte agreate în prealabil.

Vă așteptăm propunerile pe adresa noastra de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

#StaySafeStayUpdated and #KeepLearningAtHome

« Înapoi

 

ETA2U Training Center transferă întregul portofoliu de cursuri în format Live – Online

Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Mai multe detalii