Participanţi
Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze la maximum capabilitățile de comunicare și partajare a informațiilor folosind noile componente din Office 365.
Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale
Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.
Prezentarea cursului
Cursul are durata de 8 ore și se desfășoară în ritm intensiv, cu prezentarea noilor componente ce permit colaborarea folosind orice tip de dispozitive – Groups, Planner, Teams, OneNote.
Cursul abordează următoarele teme:
Modul 1: Prezentare pachet Office 365
- Scurtă prezentare a componentelor noi folosite în comunicare și partajare: Groups, Planner, OneNote, Teams
- Salvarea documentelor folosind OneDrive for Business
- Sincronizarea fișierelor locale cu fișierele din OneDrive for Business
Modul 2: Unificarea lucrului în echipă cu Microsoft Groups
- Conversațiile comune pentru toată echipa
- Calendar comun
- Fișiere comune grupului de lucru
- Notițe – aferente activităților grupului (OneNote)
- Planul de activități (Microsoft Planner)
- Site-ul grupului (SharePoint)
- Crearea listelor
Modul 3: Utilizarea OneNote
- Interfața programului
- Crearea, gestionarea și salvarea notebook-urilor
- Crearea și organizarea notițelor
- Partajarea notebook-urilor
Modul 4: Organizarea lucrului în echipă folosind Microsoft Planner
- Utilizarea task-urilor folosind Outlook (delegare, urmărire)
- Colaborarea eficientă folosind grupuri
- Gestionarea task-urilor folosind Planner:
- Organizarea vizuală a task-urilor
- Crearea unui task și vizualizarea acestuia folosind diverse dispozitive
- Notificarea prin e-mail la primirea, respectiv finalizarea unui task
- Subscrierea la un plan în vederea primirii a tuturor comunicărilor prin e-mail
- Vizualizarea grafică a statusului planului / planurilor
Modul 5: Comunicarea folosind Microsoft Teams
- Ce este Microsoft Teams
- Crearea unei echipe, adăugarea membrilor
- Crearea canalelor
- Comunicarea pe chat în echipă sau doar cu anumite persoane
- Comunicarea audio/video în echipă
- Stabilirea unei întâlniri
- Partajarea fișierelor în echipă
- Integrarea Sharepoint, OneNote, Planner