Obiectiv

Maximizarea eficienței operaționale prin transformarea imprimării și scanării într-un serviciu gestionat fiabil, sigur și durabil.

Abordare

Instalarea unei noi flote Xerox și eficientizarea dispozitivelor existente pentru a spori productivitatea și pentru a oferi vizibilitate și control departamentului IT.

Domeniu

Aceasta este prima dată când Intesa Sanpaolo Bank extinde serviciul de imprimare centralizat din Sediile Centrale către cele 31 de agenții distribuite pe întreg teritoriul României. Acum, Intesa Sanpaolo Bank are un serviciu de imprimare externalizat complet, sigur și constant.

Centralizare pentru optimizare la scară largă

DESPRE INTESA SANPAOLO BANK

Pe măsură ce compania a continuat să-și îmbunătățească managementul fluxurilor interne, a devenit evidentă necesitatea înlocuirii ecosistemul de imprimare, fragmentat și descentralizat. Angajații aveau nevoie de acces rapid la sistem, și, în același timp, să poată tipări documente și să le scaneze cu trimitere directă către Soluția de Document Management.

Banca a implementat mai multe soluții pentru tipărire, acestea cuprinzând zeci de modele de dispozitive diferite și 2 furnizori diferiți. Pe lângă costuri, Intesa Sanpaolo Bank a dorit să optimizeze timpii alocați de Departamentul IT cu administrarea echipamentelor. Mai mult decât atât, Echipa IT a trebuit să gestioneze un număr foarte mare de drivere de imprimare și de cozi de imprimare, având în același timp în sarcină și reducerea timpului de oprire cauzat de defectarea modelelor mai vechi.

Experiența disociată a platformei a fost, de asemenea, o problemă pentru angajații Intesa Sanpaolo Bank.

Preluarea controlului

După un concurs de oferte, Intesa Sanpaolo Bank a atribuit contractul către ETA2U. Compania împreună cu departamentul IT al Băncii, a început auditarea infrastructurii de tipărire și scanare, din efortul comun rezultând o strategie de tipărire și scanare transformatoare.

„A fost extrem de eficient să vedem eforturile ETA2U în adaptarea la modelul nostru de afaceri, în înțelegerea și identificarea imediată a nevoilor și soluțiilor pentru modelul nostru de business, adaptarea la nevoile noastre”.

„Era evident că ETA2U era dornică să înțeleagă modelul nostru de afaceri, să înțeleagă nevoile noastre specifice și să ajungă cu adevărat la centrul problemei”, a spus Gabriel Faur, Sef Departament ICT, Intesa Sanpaolo Bank. „ETA2U a putut furniza o soluție de imprimare și scanare end-to-end, încorporând imprimarea, copierea și scanarea pe un singur server, iar soluția de Print Job Accounting, pe lângă monitorizarea modului de imprimare și copiere, permite și realizarea unor fluxuri de scanare avansate către Soluția de Document Management implementată.”

Beneficii continue

Soluția de Print Job Accounting implementată de ETA2U, a oferit Intesa Sanpaolo Bank vizibilitate și control asupra flotei sale de imprimare, permițând echipei IT să utilizeze un sistem de raportare detaliat pentru toată tipărirea, copierea și scanarea. ETA2U a reușit să îmbunătățească securitatea documentelor tipărite și scanate în unitățile teritoriale, imprimarea necesitând acum identificarea autorizată prin intermediul unui PIN.

Intesa Sanpaolo Bank a funcționat întotdeauna cu echipamente A3 ca standard, timp de mai mulți ani. Dar, datorită ETA2U, am constatat că doar 4% din toată tipărirea se făcea pe A3. Așadar, am făcut economii trecând la modelele standard A4 și asigurându-ne că setarea implicită pentru toate lucrările de tipărire este față-verso și alb-negru.

Privind înainte

Colaborarea cu ETA2U a permis Intesa Sanpaolo Bank să obțină un nou nivel de eficiență în ceea ce privește imprimarea. În același timp, fluxurile avansate de scanare integrate în echipamentele multifuncționale ajută banca să-și convertească în mod digital unele fișiere de hârtie, astfel încât acestea să poată fi păstrate în siguranță, iar utilizatorii să le poată accesa cu ușurință.

„Am lucrat cu ETA2U de peste 6 ani și acordul nostru pentru serviciile de printing continuă până în 2023”, spune Gabriel Faur. „Suntem mulțumiți de serviciile oferite și continuăm să găsim modalități de a lucra împreună pentru a ne crește gradul de eficiență în tot ce implementăm pe această arie.”

Noua platformă de imprimare Xerox a oferit structură, claritate și control pentru operațiunea de imprimare a Intesa Sanpaolo Bank.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să îl contactați pe colegul nostru – Gabriel Manga, Business Unit Manager Image&Print, ETA2U, la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.