Job Accounting este o soluţie de monitorizare completă pentru toate workflow-urile de tipărire. Reduceţi costurile operaţionale, creşteţi profiturile şi decongestionaţi resursele IT! Mai mult, investiţia în această soluţie se întoarce în aproximativ un an.
Soluţiile de Job Accounting controlează resursele de print şi reduc utilizarea neautorizată a echipamentelor şi consumabilelor de print din compania dumneavoastră. Deţinem soluţii pentru a vă ajuta să gestionaţi accesul la printere şi multifuncţionale sau să vă marcaţi printerele şi multifuncţionalele pe utilizator, departament, proiect sau centru de cost.
Pentru a avea o imagine clară a activităţilor de copiere şi tipărire ale companiei dumneavoastră, recomandat este să contorizaţi şi monitorizaţi tranzacţiile de print şi copiere la nivel de angajați. Soluţiile de Job Accounting vă vor oferi continuu date reale despre mediul dumneavoastră de tipărire şi copiere, astfel încât veţi fi capabil să luaţi decizii manageriale informate.
Soluţiile noastre de Job Accounting monitorizează întreaga reţea şi activitate de tipărire, astfel încât compania dumneavoastră să ştie în sfarşit cât cheltuieşte pentru fiecare pagină tipărită.
Soft-ul utilizat vă va spune cu exactitate care angajaţi tipăresc şi copiază, ce tipăresc şi copiază, unde trimit materialele şi când folosesc instrumentele echipamentelor dumneavoastră de producţie a documentelor. Vor centraliza şi însuma apoi aceste informaţii pentru fiecare angajat, echipament de tipărire sau copiere şi locaţie, în scopul analizării lor.
Această soluţie este uşor de implementat, solicită puţin training, are un impact minim asupra activităţilor şi, în cele mai multe cazuri, produce o întoarcere a investiţiei în aproximativ un an.
Beneficii:
- interfață simplă pentru utilizatorii finali
- monitorizarea activității utilizatorilor referitor la documentele tipărite, copiate și scanate
- controlul utilizatorilor asupra numărului de pagini tipărite prin introducerea de cote individuale
- permite monitorizarea și controlul tuturor interacțiunilor (inclusiv istoricul lor) dintre utilizatori, infrastructură și multifuncționale
- group management – facilități sau restricții stabilite pe grupuri de utilizatori
- păstrarea documentelor într-o coadă de tipărire până când acestea sunt eliberate de o persoană autorizată – asigurând confidențialitatea informațiilor tipărite
- diagrame detaliate și statistici
- rapoarte centralizate printr-un singur click
- permite auditarea şi analizarea producţiei de documente şi a costurilor aferente;
- descoperă echipamentele şi reţelele de printere utilizate atât pentru documentele pe care angajaţii le printează direct de pe calculator, cât şi pentru cele pe care le printează prin intermediul reţelei sau a serverelor de print;
- monitorizează şi înregistrează informaţii detaliate despre activităţile de tipărire ale angajaţilor pe oricare dintre echipamentele de print monitorizate;
- calculează adevaratele costuri ale producţiei de documente în fiecare locaţie, pentru fiecare echipament de tipărire şi pentru fiecare angajat în parte;
- permite un management centralizat al mediului de producţie a documentelor;
- asigură un control mult mai bun asupra flotei dumneavoastră de tipărire şi copiere şi optimizează costurile. Monitorizează utilizarea echipamentelor, numele documentelor şi costurile de tipărire pentru a determina poziţionarea şi utilizarea potrivită a echipamentelor şi pentru a ajuta recuperarea şi alocarea costurilor;
- oferă o soluţie completă, de la vânzarea iniţială şi până la suport şi mentenanţă continuă pe parcurs. Soft-ul obţinut vă ajută să vă optimizaţi utilizarea echipamentului de tipărire şi costurile asociate cu o soluţie de calitate;
- asigură creşterea productivității direct proporţional cu scăderea resurselor IT necesare în sistemele de tipărire şi copiere şi cu timpul necesar statisticilor şi prognozelor abstracte.
Instrumentele specifice Job Accounting sunt gândite astfel încât să ofere administratorilor informaţii legate de activităţile de tipărire, scanare şi copiere, realizate de fiecare utilizator, pe fiecare echipament în parte. Avantajele sunt, desigur, multiple.
Management de print proactiv:
- permite planificarea bugetelor, echilibrarea activităţilor, calcularea costurilor şi prevenirea utilizării echipamentelor de print de către persoanele neautorizate, fără a diminua performanţele reţelei;
- identifică problemele şi viitoarele achiziţii. Crează rapoarte pe divizie, proiect, server, echipament, utilizator, locaţie şi nivel organizaţional. Puteţi conta pe date corecte şi de actualitate, care pot fi utilizate pentru generarea de costuri derivate pentru fiecare dintre echipamentele de tipărire din firmă.
- generează rapoarte pe e-mail în mod automat, pe baza cărora puteţi lua decizii manageriale informate;
Mai multă eficienţă operaţională:
- decongestionează resursele IT.
Soluţia folosită adaugă automat noi utilizatori şi echipamente la baza de date de Job Accounting a firmei, astfel încât aveți mai mult timp să vă focusaţi pe management de nivel înalt şi pe activităţi de maximă importanţă pentru afacerea dumneavoastră;
- previne utilizarea neautorizată.
Restricţionează accesul anumitor utilizatori la un anumit număr de pagini alb-negru sau color lunar, în anumite intervale orare, pe diferite tipuri de echipamente, limitând astfel utilizarea excesivă şi abuzivă a echipamentelor în interiorul mediului de lucru, astfel încât să se poată respecta bugetele;
- oferă informaţii detaliate, chiar şi pentru volume de print mari.
Pe langă numeroşi parametri de monitorizare disponibili, această soluţie este creată pentru a suporta milioane de pagini pe lună pentru companii de tip enterprise şi nu numai;
- odată incărcat pe server, soft-ul de Job Accounting va configura automat diferitele echipamente şi toţi utilizatorii.
Costuri de tipărire alocate:
- soft-uri opţionale permit autentificarea utilizatorilor, controlul accesului la instrumente şi monitorizarea utilizării, integrând cu activitatea reţelei de tipărire date care să furnizeze un profil de utilizare a echipamentului inteligibil;
- permite alocarea precisă a costurilor la utilizatori şi grupuri, asigurându-vă că puteţi lua decizii bine informate şi la timp, bazate pe date precise;
- exportă datele către alt sistem de gestiune, în formate utilizate des. Fişierele exportate sunt compatibile cu cele mai multe baze de date şi sisteme de gestiune, oferind flexibilitate uimitoare.