• Modulul 1 – Introducere in programare
    1. Ce inseamna sa programezi
    2. Etape in dezvoltarea software-ului
    3. Primul nostru program
    4. Limbajul C# si platforma .NET
    5. Compilarea si executia unui program
    6. Visual Studio IDE (MSDN , Debug si ferestrele principale)
  • Modulul 2 – Tipuri predefininite si variabile
    1. Ce este o variabila
    2. Tipuri de date
    3. Variabile
    4. Literali
  • Modulul 3 – Operatori si expresii
    1. Operatori
    2. Precedenta operatorilor
    3. Conversii implicite si explicite
    4. Expresii
  • Modulul 4 – Consola Input si Output
    1. Ce este o consola
    2. Scrierea si afisarea in consola
  • Modulul 5 – Instructiuni conditionale
    1. Operatori de comparare si expresii booleane
    2. Instructiunile conditionale if, if-else, switch-case
  • Modulul 6 – Ciclari
    1. Ce este o ciclare
    2. Instructiunile de ciclare while, do while, for, foreach
    3. Ciclari imbricate
  • Modulul 7 – Arrays
    1. Ce este un array
    2. Declararea si alocarea memoriei pentru array
    3. Accesul la elementele unui array
    4. Array-uri multidimensionale
  • Modulul 8 – Metode
    1. Ce este o metoda
    2. Declararea, implementarea si invocarea metodelor
  • Modulul 9 – Recursivitate
    1. Ce este recursivitatea
    2. Exemple de recursivitate
    3. Crearea metodelor recursive
    4. Iteratii si algoritmi
  • Modulul 10 – Crearea si folosirea obiectelor
    1. Clase si obiecte
    2. Clase in C#; Namespace
    3. Crearea si folosirea obiectelor
  • Modulul 11 – Tratarea exceptiilor
    1. Ce este o exceptie
    2. Generarea si capturarea exceptiilor
    3. Constructorul try-finally
  • Modulul 12 – Procesarea sirurilor de caractere si a textului
    1. Operatii cu siruri de caractere
    2. Formatarea sirurilor de caractere
    3. Clasa StringBuilder
  • Modulul 13 – Definirea claselor
    1. Clase personalizate
    2. Vizibilitatea campurilor si a metodelor
    3. Constructori, proprietati, structuri, enumerari
  • Modulul 14 – Fisiere de text
    1. Citirea si scrierea intr-un fisier de text
    2. Tratarea erorilor cand se lucreaza cu fisiere de text
  • Modulul 15 – Structuri de date (Colectii)
    1. Dictionary
    2. HashTable
    3. Set
  • Modulul 16 – Principiile programarii Object Oriented (OOP)
    1. Ereditarea claselor
    2. Definirea si implementarea interfetelor
    3. UML (Undefined Modeling Language) si rolul sau in Object Oriented Modeling
  • Modulul 17 – Expresii Lambda si LINQ
    1. Interogari pe colectii folosind expresii Lambda si LINQ
    2. Cuvinte cheie in LINQ
  • Modulul 18 – Accesul la baze de date
    1. Crearea si utilizarea de Entity Data Models
    2. Interogarea datelor folosind LINQ
    3. Extragerea si modificarea datelor
  • Modulul 19 – Entity Framework (ADO.NET)
  • Modulul 20 – Exemplu de structurare si programare a unei aplicatii multilevel (acces la date folosind modelul LinqToSql, LinqtoEntity si ADO.NET)

« Înapoi