Self Print / Self Copy – o soluţie adecvată Universităţilor
Universitatea De Vest implementează în premieră în Timişoara un proiect pilot - o soluţie de tipul Self Print / Self Copy

Beneficii:

  • Acoperirea nevoii de tipărire, copiere şi scanare specifică tuturor celor care îşi desfăşoară activitatea în incinta unei universităţi
  • Suplimentarea venitului instituţiei - încasările rezultate în urma activităţii echipamentului de tip multifuncţional sunt integral direcţionate în contul universităţii proprietare, aceasta având astfel oportunitatea de a reinvesti în proiecte spre beneficiul studenţilor
  • Reducerea costurilor cu personalul - majoritatea instituţiilor publice tind spre automatizarea şi externalizarea serviciilor oferite contra-cost
  • Gestionarea mult mai uşoară a profitului - monitorizarea şi contorizarea sumelor aferente activităţii de tipărire, copiere şi scanare se va realiza de automatele de copy-carduri. Totodată, universitatea îşi poate gestiona şi bugeta proactiv necesarul de consumabile aferente unui volum mediu lunar
  • Reducerea spaţiului necesar activităţilor de tipărire şi copiere - birourile dedicate centrului de copiere sunt acum înlocuite de spaţii deschise, cu echipamente dispuse inteligent şi eficient
  • Reducerea timpilor de lucru şi fluidizarea activităţii de tipărire
  • Securitatea informaţiei - documentele vor fi tipărite numai în clipa în care utilizatorul va fi fizic prezent lângă echipament şi va utiliza cardul de identificare sau pinul corespunzător
  • Administrarea documentelor trimise către imprimare se poate realiza folosind o interfaţă web (ştergere, readăugare în coada de print, etc.)


Beneficiile sus prezentate au fost şi sunt argumentele pentru care Universitatea de Vest din Timişoara a ales să implementeze soluţia Self Print / Self Copy în spaţiul propriu.
În aceste condiţii a fost în totalitate acoperită nevoia specifică atât a studenţilor cât şi a profesorilor care până în prezent erau nevoiţi să apeleze pentru aceste servicii la terţe echipamente uneori aflate în afara campusului universitar.

În altă ordine de idei, soluţia are o utilizare extrem de simplă, deoarece presupune un singur echipament de tipul multifuncţional instalat în reţea şi poziţionat pe coridorul care deserveşte mai multe birouri şi săli.

Utilizatorul final trimite comanda de la computerul la care lucrează, ulterior se deplasează la echipament, folosind cardul proprietar sau pinul se identifică şi poate prelua materialele procesate.

Plata aferentă activităţii solicitate se realizează pe loc, în mod automat, prin intermediul aceluiaşi card proprietar/pin care a fost anterior încărcat. Instituţia proprietară a echipamentului are o evidenţă clară şi explicită a activităţilor specifice multifuncţionalului datorită softului care generează rapoarte la cerere pe baza criteriilor definite.

ETA2U este singura companie românească din partea de vest a ţării certificată ca analist implementator, integrator şi suport de nivel 1 al Ysoft SafeQ.

Divizia Image&Print oferă audit gratuit celor interesaţi pentru a stabili nivelul de compatibilitate cu o astfel de soluţie. Pentru detalii tehnice specifice şi consultanţă trimiteţi un email la adresa image&Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

« Înapoi