Stimulați productivitatea afacerii

Microsoft Dynamics CRM

Creșteți vânzările, sporiți eficiența activităților de marketing și optimizați fiecare interacțiune cu clienții prin utilizarea unei soluții performante de management al relației cu clienții (CRM).
Solution4 dezvoltat pe Microsoft Dynamics® CRM vă oferă accesul la toate informațiile despre clienți prin interfața familiară Microsoft Outlook® sau web, fapt ce se reflectă într-o adopție facilă de către utilizatori și în obținerea rapidă a rezultatelor scontate.

Creșteți productivitatea echipei dvs. și facilitați procesul de adopție CRM cu ajutorul unei aplicaţii adaptate specificului activităţii, ce dispune de o interfaţă intuitivă, uşor de utilizat şi de înţeles.

Transformaţi informaţia în avantaj competitiv prin intermediul funcţionalităţilor extinse şi prin facilităţile de raportare în timp real oferite de Microsoft Dynamics CRM prin intermediul soluţiilor personalizate oferite de Solution4.

Transformaţi afacerea dvs. într-o afacere dinamică

Câştigaţi mai multe contracte
Alocaţi mai mult timp vănzărilor şi reduceţi timpul necesar sarcinilor administrative. Beneficiaţi de vizibilitate sporită asupra întregului ciclu de vânzare, monitorizaţi oportunităţile de vânzare, modul în care acestea sunt tratate şi previzionaţi în timp real volumul vânzărilor. Astfel, creşteţi veniturile şi rata de închidere a oportunităţilor.
Maximizaţi valoarea obţinută în urma investiţiilor de marketing
Sporţi eficienţa activităţilor de marketing din organizaţia dvs. Oferiţi specialiştilor de marketing instrumente flexibile de segmentare, administrare a campaniilor şi monitorizare a rezultatelor, împreună cu analize de business complete, cu impact în creşterea eficacităţii întregului proces de marketing. Transformaţi comunicarea cu clienţii dvs. într-o comunicare personalizată, bazată pe preferinţele fiecărui client în parte.
Creşteti gradul de satisfacţie al clienţilor dvs.
Creşteţi calitatea serviciilor livrate de departamentul „Servicii Clienţi", stimulând astfel loialitatea clienţilor. Oferiţi echipei dvs. instrumente care simplifică administrarea cazurilor de suport, îmbunătăţesc procesul de escaladare a cazurilor şi permit o administrare mai eficientă a conturilor, reducând în   acelaşi   timp costurile.
Optimizaţi toate relaţiile printr-un CRM extins
Beneficiaţi de flexibilitatea şi extensibilitatea oferită de Solution4 şi Microsoft Dynamics CRM pentru a maximiza valoarea tuturor relaţiilor de afaceri. Alegeţi acea soluţie care este adaptată specificului afacerii şi/sau diverselor industrii, fără a compromite capabilităţile existente în CRM, bugetul sau timpul de livrare.

S4-Sales
Soluţie destinată managementului vânzărilor de produse

  • Catalog de produse cu funcţionalitate extinsă (poze produs şi caracteristici produs)
  • Modul  de automatizare a gestionării listelor de preţuri şi posibilitatea lucrului şi ofertării în valute multiple
  • Modul de management al contractelor comerciale integrat cu procesul de vânzări
  • Modul de facturare
  • Managementul vânzărilor directe şi prin parteneri
  • Integrare cu portal de web, ERP

S4-Edu
Soluţie destinată managementului centrelor de educaţie

  • Catalog de cursuri
  • Modul de management al cursanţilor cu evidenţa certificărilor şi catalog electronic
  • Modul de management at traineri-lor
  • Modul de management şi planificare al claselor de curs
  • Modul de management al vânzărilor de cursuri cu posibilitatea de vânzare în rate şi urmărirea plaţilor cursanţilor
  • Integrare cu portal de web, ERP

S4-IT
Soluţie destinată managementului serviciilor IT

  • Modul de IT Asset management integrat cu modulul de Helpdesk
  • Modul de Helpdesk integrat cu Knowledge base pentru soluţionarea eficientă şi rapidă a cazurilor
  • Integrare cu portal de web şi sistemul de comunicaţii (telefonie şi e-mail)

FAMILIAR: CRM INTUITIV ŞI PERSONALIZAT

O nouă generaţie de client Outlook: Administraţi toate mesajele e-mail, întâlnirile, contactele şi informaţiile despre client, într-o singură interfaţă, prin clientul Microsoft Outlook.
Office-Fluent UI: Sporiţi productivitatea utilizatorilor cu rapoarte şi analize grafice de tip dashboard, cu facilităţi de tip Office şi export/import date şi documente.

Vizibilitate completă:  Maximizaţi fiecare interacţiune cu clienţii, de la sondaje de marketing la ofertare şi vânzare până la rezolvarea cazurilor de suport, beneficiind de o perspectivă
completă asupra clientului.

Personalizare avansată: Folosiţi interfeţe bazate pe roluri, modalităţi de afişare personalizată, liste şi forme adaptate fiecărui tip de utilizator în  parte, aducând   experienţa CRM  cât
mai aproape de necesităţile utilizatorilor.

Flexibilitate: Personalizaţi rapid şi extindeţi soluţia CRM pentru satisfacerea nevoilor unice ale organizaţiei, prin customizări de tip drag-and-drop şi instrumente de dezvoltare intuitive.

INTELIGENT: INFORMAŢll CONSOLIDATE ŞI UTILIZABILE

Analize contextuale: Analizaţi în timp  real  performanţa  afacerii  cu ajutorul   rapoartelor predefinite sau configurabile şi beneficiaţi de modalităţi facile de analiză şi interpretare a datelor

Procese asistate: Acceleraţi procesele de aprobare, cresteţi consistenţa şi implementaţi cele mai bune practici în domeniu cu dialoguri asistate şi fluxuri de lucru flexibile.

Informaţii utilizabile: Identificaţi eficient oportunităţile şi tendinţele din piaţă cu ajutorul instrumentelor de segmentare intuitive, a regulilor de formatare condiţionată şi a funcţiilor avansate de raportare.

Monitorizarea   obiectivelor:  Monitorizaţi   eficient   şi   măsuraţi   gradul   de îndeplinire al obiectivelor de afaceri,  precum  lead-urile  provenite din  activităţi  de marketing,  evoluţia
vânzărilor   şi/sau   procentul   cazurilor  închise   de   la   primul   apel,   cu   funcţii   complexe de management al obiectivelor.

Eficienţă operaţională: Obtineţi eficienţă operaţională şi îmbunătăţiţi fluxul informaţiilor prin intermediul instrumentelor de importare şi ordonare a datelor, prin auditarea activităţilor şi prin
niveluri de securitate adaptate fiecărui rol.

CONECTAT: O ORGANIZAŢIE INTERCONECTATĂ ŞI COLABORATIVĂ

Biblioteci de documente contextuale: Administraţi crearea şi arhivarea documentelor de marketing,  ofertelor,  contractelor etc.,  mulţumită  funcţiilor  integrate de   administrare   şi actualizare a documentelor.

Crearea de echipe: Facilitaţi o mai bună colaborare internă şi îmbunătăţiţi managementul proceselor de lucru cu ajutorul instrumentelor de comunicare şi colaborare în timp real.

Conexiuni de business şi Social Media:  Identificaţi   noi  conexiuni  pentru companie şi determinaţi influenţa acestora cu ajutorul facilităţor Connections şi Social Connector.

Portaluri: Acceleraţi procesele de management al incidentelor şi încurajaţi activităţi de tip „self-service" prin soluţii avansate de portal.

Mobilitate: Maximizaţi productivitatea echipelor din teren, oferindu-le acces facil la datele din CRM şi posibilitatea accesării lor atât offline cât şi de pe orice dispozitiv mobil cu acces la internet.

O SOLUŢIE CRM CE OFERĂ OPŢIUNI ŞI FLEXIBILITATE.

Instalaţi Microsoft Dynamics CRM la sediul dvs. şi personalizaţi-l cu soluţia potrivită furnizată de Solution4 sau accesaţi aplicaţia ca serviciu în regim găzduit în Data Centerul nostru.

ÎNCEPEŢl ACUM!

Echipa ETA2U, partener Microsoft Dynamics CRM, vă pune la dispoziţie experienţa sa în implementarea, personalizarea şi dezvoltarea soluţiilor de Customer Relationship Management. Astfel, veţi beneficia de o soluţie perfect adaptată specificului şi nevoilor dvs. de afaceri.

Pentru mai multe informaţii:

  • Contactaţi-ne la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

« Înapoi