ETA2U Helpdesk24

Helpdesk 24/7 – by ETA2U Oricând, oriunde!

În lumea actuală, caracterizată prin viteza și lipsa timpului, când fiecare minut înseamnă bani service-ul la distanță, prin Internet, a devenit o necesitate. Soluţia recomandată de noi? Helpdesk 24/7, un nou serviciu online de interacţiune între echipa Helpdesk ETA2U şi clienții noștri, serviciu posibil 24/24h și 7 zile pe săptămână.
Helpdesk 24/7reprezintă un serviciu IT la distanţă, posibil prin conexiunea directă între calculatorului dvs. şi calculatorul operatorului Helpdesk 24/7, via web, pe baza acceptului acestuia.
Cu un portofoliu de service de peste 20.000 de PC și peste 800 de servere pe bază de contract, Helpdesk 24/7 este divizia care asigură furnizarea de servicii, soluții IT profesionale și de suport tehnic pentru clienți fizici sau tip business, la domiciliul clienților, la sediul firmei sau via web. Cu o vastă experiență în domeniu și beneficiind de know-how-ul de pe piața de service IT, echipa Helpdesk 24/7 înseamnă profesionalism, promptitudine și servicii de calitate. Tot la acest nivel sunt coordonate echipele de ingineri de pe teren și alocarea sesizărilor la nivelele superioare de suport.
Sesizările privind solicitările de intervenţii se fac:
La numărul unic de suport tehnic, 0256.277.577 (Helpdesk ETA2U). Operatorul Helpdesk va face împreună cu sesizorul:

  • Clasificarea incidentului:
    • impact în activitate (utilizator, deparatament/grup sau general [business])
    • urgență
    • tip sesizare (incident, cerere de serviciu)
  • Diagnosticare, pentru a încerca rezolvarea problemei telefonic sau pentru pregătirea intervenției onsite.
  • Prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Asistenţă la distanţă (fără deplasare la sediul clientului) folosind site-ul ETA2U: www.1click2u.ro. De comun acord cu Beneficiarul se va instala un program ce va automatiza conexiunea prin 1click2u.
  • La sesizări se va comunica, de către Beneficiar, numărul echipamentului de pe eticheta de service ETA2U [dacă Beneficiarul acceptă etichetarea echipamentelor].
  • Prestatorul va documenta fiecare intervenţie prin intermediul unei fişe de intervenţie, ce va fi semnată de Beneficiar.
  • Prestatorul va pune la dispoziția Beneficiarului desfășurătorul intervențiilor pentru fiecare lună de prestare a serviciilor.

Pentru mai multe detalii despre acest serviciu puteți apela cu încredere la colegii noștri din cadrul departamentului Helpdesk: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.